onsdag den 19. marts 2014

I'm back!

:-)



Sååå fik jeg endelig tid til at opdatere min side igen og komme i gang med nogle "småprojekter" - eller lad os kalde det (ting/opgaver jeg skulle have lavet)..

Nå, men vil lige starte ud med min praktik.
Min 3.praktikperiode var min aller første individuelle praktik og huhej hvor var det fedt!!

Jeg havde en 3.klasse til billedkunst og vil rigtig gerne dele nogle billeder med jer, samt kort redegøre for forløbet.


Forløbet + materialer:
- Skitsetegninger (A3, blyanter og oliekridt)
- Skrot materialer (som børnene selv havde indsamlet)
- Limpistoler + hvad jeg ellers lige kunne finde af små "ekstra" materialer :-)

Eleverne skulle arbejde med 3D dimensionen (nærmere fra 2D til 3D) og derfor valgte jeg at vi skulle arbejde med skrot/assemblage.
Jeg tog udgangspunkt i nogle af elevernes tidligere forløb og temaer, og derfor skulle de lave fugle ud af skrot.
Det var en sand fornøjelse!!

(MEN GUUD MAN KOMMER PÅ "ARBEJDE" NÅR MAN UNDERVISER I BILLEDKUNST, DER ER BARE EN HELT ANDEN ATMOSFÆRE - MEN JEG KLAREDE DET DA!)


Her er elevernes flotte kreationer, samt et lille overblik over deres arbejdsproces:







Håber i elskede synet af dette ligeså meget som jeg gjorde!!

See you!
/C

Ingen kommentarer:

Send en kommentar