tirsdag den 1. april 2014

Sampling

Jeg ELSKER sampling..

Men nøj, tal lige om Murphys lov.... Alt hvad der kunne gå galt - gik galt...

Bortset fra den fine baggrund jeg fik malet - det var et FLOT billede, meeeen dog for mørk til sampling..

Hmm.. nå.. Men jeg lærte en hel del af det og er i gang med nogle nye forsøg (opdatering kommer)!



Min idé med min sampling her, var at den evt. skulle indgå som en del af en selvpræsentationsopgave.
Derfor havde jeg valgt en masse billeder som viste/beskrev de ting som min hverdag er fyldt med, samt en masse billeder i en ustruktureret orden som symboliserer at der konstant sker noget i mit liv - jeg er under udvikling!

Det var sjovt at prøve og jeg vil helt klart gøre brug af det i fremtiden!!


Materialer:
- Lærred (30*90)
- Akrylmaling
- Pensler
- Limlak
- Printede fotos og billeder
- Vand (+svamp)
- Saks



Evaluering af sampling: Hvilke problemer har i haft ifht. sampling?
 
Glemt at fugte inden det sidste lag lim. Bo sagde: meget flotte coloristiske ting, det er et flot billede!
For mørk baggrund.
Nogle steder er der "nulret" for meget papir af, andre steder for lidt.
OG SÅDAN ER DER EN MASSE SMÅ DUMME FEJL!
- Satser  på det bliver bedre på mine kommende forsøg :-)







Enjoy!
/C

Ingen kommentarer:

Send en kommentar